Welkom op de website van OBS De Vlinder

OBS De Vlinder is een openbare basisschool die midden in het dorp Ter Apel staat.

Een basisschool speelt een belangrijke rol in de ontwikkeling van het jonge kind. Uw kind gaat elke week, acht schooljaren lang, gemiddeld 25 uren per week, naar de basisschool.
In deze periode vertrouwt u uw kind toe aan de door u gekozen basisschool. U weegt waarschijnlijk zorgvuldig af welke school dat zal zijn.

Scholen verschillen in werkwijze, sfeer en resultaten. Wat opvalt op De Vlinder is de rust en de gemoedelijkheid waarin wordt gewerkt. De leerkrachten hebben oog voor de unieke eigenschappen en behoeften van ieder kind. De sfeer en de ontmoeting heeft het schoolteam hoog in het vaandel staan.

Met behulp van deze website willen wij een beeld schetsen van onze school. Bent u nieuwsgierig geworden naar onze school en wilt u meer informatie? Neem dan contact met ons op om een afspraak te maken. U vindt onze adresgegevens onder het kopje contact rechtsboven op deze website.